lørdag 17. november 2007

Kort, Burnt Edges


Dette kortet ble laget på Kinflicks, i regi av kortkurs ved Bibbi. Kjempespennende, teknikken heter: Burnt Edges, og det ser virkelig sånn ut også. Rakk ikke å bli ferdig på kurset, og det mangle "akkurat" den tråden jeg ville ha med. Så jeg MÅTTE fullføre det hjemme, selv om noen av mine "med-elever" hadde sine tvil om akkurat dette. Jeg måtte jo lissom ta i bruk noe av mitt eget for å klare akkurat dette. Og det jo som kjent ikke noe jeg er spesielt glad i, tenk om det ble ødelagt eller gud forby at det "skulle-bli-brukt".

Spøk til side, kortet er ferdig det, Og fint er det også. Så nå gjelder det bare å grave frem litt fritid, slik at jeg kan lage MER, MER, MER!!!!


1 kommentar:

Inger Marie sa...

Ååå så nydelige kort du har laget på kurs med Bibbi!!
Skulle gjerne vært på et kurs med henne, men det er litt langt borte...

Ha en fin ny uke!!

Klem fra Inger Marie