mandag 6. april 2009

Ammepute

Når jeg nå skulle bli tante for første gang, så tilbudte jeg meg selvfølgelig å lage en ammepute til søster’n og. Trengte ikke gjøre mye research denne gangen, siden jeg hadde laga en til meg selv før Heine ble født.. Det gikk jaggu mye enklere denne gangen.

Siden det har jeg laga en til og, til ei venninne som skal ha baby i juni. Tok lærdom av at fødselen til Lisa kom kasta på meg, så leverte den i god tid føre kan man si… Jeg er jo ikke æresmedlem i TTT, for ikkeno’

Ammeputa 031

Ammepute med høy PRINSESSEFAKTOR, med min vakre prinsesseniese;-)

Ammeputa 039 

Ammeputa 028 Ammeputa 027

Bildene er tatt av svoger’n, siden jeg i stresset med å bli ferdig. Helt glemte å ta bilder.. Men det ble jo bedre med “sessa” må jeg si ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fine bilder av en praktisk innretning som man ikke kan være foruten. Flott laga med supert motiv. Tro om det finnes flere spennede stoffer....

- TOH -