lørdag 10. desember 2011

Mitt favorittmåltid!

Etter unga flytta, og alt ble snudd på hodet. Brukte jeg lang tid på å begynne og lage mat til meg selv, jeg er fortsatt ikke helt der. Men jeg er på god vei....

Og for ikke å snakke om at lørdagene er noe av det værste som finnes. Hvorfor? det kan jeg ikke forklare, men jeg antar det har mye med at det er dagen man spiser god mat og koser seg i godt selskap. Og da tenker jeg mest på unga.

Men igår så fant jeg ut at jeg skulle spandere på meg noe annet enn det jeg spiser til vanlig, som egentlig ikke er så mye og hvertfall ikke veldig avansert.



Jeg kosa meg hvertfall, selv om lukta i leiligheten idag minner mest om et gatekjøkken... Kanskje ikke det beste utseende, men SINNSYKT godt om jeg skal si det selv!

1 kommentar:

Tom Østli sa...

Så veldig godt ut det du hadde laget da håper det smakte like godt :-)

Ønsker deg en fortsatt fin jul og et Godt Nytt år :-)