torsdag 19. januar 2012

Nå syns jeg faktisk det begynner og bli nok!!!

Som jeg har skrevet tidligere så ventet jeg på tilbakemelding fra forsikringa jeg har på Netcom, ang. min HTC DESIRE HD. Først igår fikk jeg min NYE telefon tilbake.. Noe jeg har venta på i 14 dager. Dette har rett og slett vært et mareritt, A-plan fungerer ikke for meg lenger og det har blitt en del kaos av dette. Og de som kjenner meg, veit at kaos gjør meg IRRITERT og grinete. Så du kan tro gleden av stor, når jeg endelig fikk igjen telefon..

Men....... gleden skulle vise seg og være kortvarig gitt.
Ser dette virkelig ut som en HTC DESIRE HD???


Nei, det gjør ikke det!!!

For det er ikke en HTC DESIRE HD

Jeg ringer selvfølgelig inn, og holder meg skikkelig i tøylene for ikke helt og miste kontrollen... Resultatet ??
Han jeg pratet med der inne skulle sende en mail til de det gjalt, og jeg ville få en mail med tilbakemelding så fort som mulig.... Så får vi se da. Men seriøst.. Er det virkelig mulig og ha så mye UFLAKS??



Ikke nok med det!!!

Igår skulle jeg sette ut bikkja om morra'n, som vanlig trøtt i trynet. Kroken er "frøssi", og jeg holder den i hånda som vanlig. "Fillebikkja" står bak og venter, som er vanlig prosedyre.. Trur du ikke hu så sitt snitt til og presse seg forbi og løpe.. Joooooda!!! Javel, tenkte jeg. Hu går bare og tisser som regel, også kommer hu med en gang. Neeeeeeida!!!!! Ikke igår, da vart a' borte gitt.. Etter en liten stund (som kanskje varte 5-10 min, ekke mulig og stikke så langt her), fant jeg ut at jeg måtte gå og se etter a' da. Men nei, ingen hund og se noe sted! Så tenker jeg.. fly forbanna som jeg er der jeg går. HVIS HU STÅR PÅ TERRASSEN OG VENTER NÅR JEG KOMMER... DA!!!!!!!!!!

Og hva gjorde hu?? Sto der hu vøtt.. Og logra, som om ingenting hadde skjedd...
FILLEBIKKJE, sier jeg.. MORSOM, sier kanskje du!!!
Men her finnes det ingen grenser om dagen..

Og til slutt vil jeg sende en takk til dere som tar dere tid til og lese bloggen min.

 TUSEN TAKK!!!!!

Fint om dere legger igjen en liten kommentar  også ;-)

Men nå er det på tide og komme seg avgårde til dagens avtaler. Og det er noen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nei den flaxa ligger å venter ser jeg.. Håper de sender riktig tlf og at Lucky fikk luftet seg nok på egenhånd denne gangen. På tide at flaxa kommer til deg også vennen <3 Klemmer, GHS <3