lørdag 14. januar 2012

Og litt om resten av uka..

Også må jeg skryte litt av meg selv da.. Når jeg har dyr så går de alle overens!
Da er det morsomt å se dette:

Her deler vi nemlig på godene! Nå har jeg en "Labbe" da, så det er nok best det er Lucky som deler mat med Pus og ikke omvendt. For ellers hadde hun ikke sett ut etterhvert!!

Så var det tirsdagen, etter den ukentlige DPS-dagen, var det innom apoteket og hente "messosin" til Lucky, betale dyrlegen (som sendte inn dokumentene i dagen etter pga. åpningstider på Agria) og innom optikeren å levere brillene til justering. Og så følte jeg at jeg måtte kjappe meg hjem pga bikkja. Ikke for det, måten hu takker meg på er å prøve og dominere meg! Slitsomt i grunn, men det er ikke bare meg da, det er katta og. Noen ganger lurer jeg på om hu har en liten hjernefeil, for hu har noen merkelige fakter..

Onsdagen, hadde jeg min første dag som støttekontakt. Og det gikk kjempebra! Ikke at jeg gjør det for og få inn noe ekstra penger (selv om jeg så sårt hadde trengt det). For staten sørger for å ta sitt, før jeg i det hele tatt sitter igjen med noe... Men jeg ser frem til og fortsette, trur det skal bli bra for både henne og meg jeg!

Torsdagen, hadde jeg tidlig avtale hos tannlegen. Jeg hadde ved forrige besøk avtalt hva vi skulle gjøre denne gangen, for da vet jeg hva jeg går til å slipper på denne måten og grue meg så mye... Så jeg setter meg i tannlegestolen da, intetanende om at tannlegen min hadde andre planer for dagen. Hun hadde nemlig fått en avbestilling, så hun tenkte som sådan at siden jeg allerede skulle bedøve den ene siden for og ta noen hull kunne vi like gjerne trekke den ene tanna vi hadde planlagt og trekke senere. Det var selvfølgelig opp til meg, jeg kunne også ta det neste gang. Men skitt au, konklusjonen ble at jeg var enig med tannlegen. Bonuset ble i tillegg, at jeg ville slippe å gå og grue meg for trekkinga til neste gang. Men... når bedøvelsen gikk ut..... Angret jeg selvfølgelig på det, for MAKAN til smerter er lenge siden jeg har opplevd!!!! Men det er i ferd meg og gå seg til igjen.

Så er det fredag den 13.. Jeg hadde avtale på Hamar om oppussing nr 7 (dvs 8 gangen jeg er der, siden jeg skulle oppfarge den gamle engelen min), så da tok jeg like gjerne en halv dag på jobben. Men pga smertene i kjeften ringte jeg og ville avlyse, men det ble til at jeg dro dit allikevel. Huden min er ganske banka der nå, så det er en enorm tortur hver gang jeg er innom der nå.. Men, trøsta er vel at jeg må vel nærme meg slutten snart!  Ellers var det ikke noen spesielle hendelser for meg denne dagen, noe som sikkert bunner i at jeg har hatt min del av uhell i det siste.


Og så til sist vil jeg si at jeg har blitt litt som er opphengt i å strikke blåfjellue i det siste. Så nå er jeg ferdig med lue nr 3, laget alle 3 str. så er det bare toving igjen. I tillegg har jeg begynt på et sitteunderlag, men det er et litt større prosjekt men JEG SKAL FULLFØRE!!!!

Nå er det helg og jeg har mest planer om å gjøre INGENTING, før jeg tar fatt på en ny uke med nye utfordringer og muligheter!!

1 kommentar:

Lisa sa...

Imponerende, strikker for hårdingen du :)kanskje det drypper litt på klokkeren og... ellers trur jeg du bør la den huden din hvile litt.............! Tattis eller ikke tattis... Flink å trekke tann da ;)