torsdag 5. januar 2012

Herregud, er det mulig!!!!

Det sies at en ulykke sjelden kommer alene!! Og det kan jeg skrive under på, men nå er det jaggu nok!!

Først hadde min Samsung Netbook et uheldig møte med min nye brukte defekte komfyr.. Den tapte kampen og fikk dessverre noen smelteskader.

Da var det bare og sende skademelding til Gjensidige. Takk gode gud for at jeg ikke sa opp "idiotforsikringa" jeg skaffet meg under siste flytting!

Og som om ikke det var nok.. Kan jeg bare si..
Kaffekopper, eller annen flytende væske har ingenting å gjøre i nærheten av.....

Helt riktig.. Pc'er OG mobiltelefoner. Har ikke med HTC'n på dette bildet for den har jeg allerede sendt inn til forsikringa jeg har på Netcom abonnementet. Og jeg måtte sende en ny skademelding til Gjensidige.. Den ene hendelsen var 27/12 og den andre 31/12. Så jeg tenkte med meg selv, dette kommer aldri til å gå bra. Gjensidige kommer ikke til og tro meg, at det virkelig går ann og ha så MYE uflaks i løpet av en liten uke. Men joda, de ringte meg idag.. Jeg får erstattet 2 stk pc og 2 stk mobiler (må vente og se ann hva Netcom forsikringa sier, men får dekket begge i tilfelle) Men jeg får selvfølgelig tap, pga egenandeler og "dagens verdi", men jeg kan ikke klage. OG NEI, jeg har ikke gjort alt dette helt alene...

MEN..
Som om ikke det var nok. Prøvde jeg legge meg tidlig, fordi jeg ikke er helt i form. Og mens jeg ligger der og venter på at Ole Lukkøye skal komme og hente meg. Hører jeg plutselig noen merkelige lyder.....
Er det katta?? HAN KASTER OPP!!!! Det betyr som regel bare en ting. Så mens jeg med skrekk og gru går ut i stua. Joda, han har "kvittert" ikke bare en plass men FLERE! Og det er jo alltid like hyggelig, "Hva venter meg nå"? For og si det på en litt pen måte, det var ikke BARE mat. Jeg anser meg selv for og være ganske hard når det gjelder sånne "kvitteringer". Men FY FARAO.. Kødder du jeg fikk brekninger eller, esj ass!!!!!

OG TIL DE SOM MÅTTE TENKE.. Du må jo gi katta ormkur! Seff, og det er ikke lenge siden jeg gjorde heller.. Stakkar det er jo synd på han selvfølgelig, men jeg kasta han ut. Så nå har jeg dårlig samvittighet, det er noen minus men han var ikke ferdig og jeg fiksa ikke mer. Så nå blir det ikke spaghetti på en stund, nå er det makaroni som står på menyen fremover.

Og til de som måtte tenke, herregud hu kan'ke klage over dårlig råd.. Men dette er fra tiden FØR jeg ble helt alene (hadde en samboer inntil for ca et år siden bl.a.)

Men NÅ er det natta..



Ingen kommentarer: