lørdag 7. januar 2012

Vi håper på det beste her!!

En liten oppdatering til det med Pus, ja han heter Pus.. Opplevelsen var garantert like traumatisk for han som for meg, så da er det ormkur som er tingen! Dura bort på dyreklinikken og klaget min nød, jeg hadde jo akkurat gitt han ormkur. Hvordan kunne han da ha en 20cm bendelorm?? Fikk jo vite da at jeg kanskje ikke hadde stappa tabletten langt nok ned..JOOO! Dette har jeg gjort så mange ganger oppgjennom mitt dyreliv at det er det ingen tvil om. Kanskje han hadde gjemt seg og kastet den opp et sted?? Ja, det veit jeg jo ikke da. For da er vel hele poenget med og gjemme seg borte..

DETTE VIL JEG IKKE GJENNOM IGJEN (selv om dette er en av bakdelene med å ha dyr)!!

Det er ikke sikkert alle vet det. Så da kan jeg fortelle at jeg fikk vite at skal du ha ormkur til katt (og sikkert hund), så må du enten kjøpe den hos dyrlegen ellers må man ha resept. Men uansett, dette ble løsningen og er virkelig og anbefale!!!!

http://www.animalhealth.bayerhealthcare.com/5621.0.html


Ser ikke ut som han har tatt altfor mye skade av opplevelsen. Men TRAUMATISERT det er vi begge to!!!!

SÅ TA LÆRDOM AV DETTE!!! HAR DU UTEKATT, GI ORMKUR OFTE!!!!

Også kan jeg fortelle at Gjensidige mest sannsynlig har den beste kundeservicen jeg har vært borti i hele mitt liv! Pengene var inne på min konto dagen etter jeg skrev sist innlegg. SÅ nå er det bare og sende inn alt som ble skadet, og jeg har bestilt meg ny PC. Jeg fikk jo et tap i forhold til dette. Så det blir nok bare ny PC.. Sånn er livet, oftere for noen mer enn andre! Uansett, jeg skal hvertfall spandere på meg en "tune-up" på sveisen!!

Idag skal jeg og lille(storegutt) være sammen med Gry og klanen hennes. Det blir kos, det er kanskje no som ikke skjer så altfor ofte.. Så skjelden at unga ikke husker hverandre, så det sier litt.. Mye årsaker både jeg og Gry ikke har kunnet styre selvfølgelig, men nå må vi SKJERPE oss fremover!! Jeg er jo ikke "tante" for ingenting lissom......


2 kommentarer:

Kim sa...

Hehe, morsom og fin blogg Monica.

Unknown sa...

Takk og takk!!!!